Friday, March 14, 2008

Kami Selesaikan Urusan "MARKETING" anda! Percayalah! PELUANG MENDAPAT PENDAPATAN TETAP SEUMUR HIDUP! Join Sekali, Selamanya Untung!!!

PERHATIAN! PENGIKLANAN YANG MENINGKATKAN JUALAN secara MELUAS!

Kami dari RANGKAIAN BULUHMAS....membawakan anda Satu ALTERNATIF yang boleh meningkatkan PERSEMBAHAN PRODUK DAN BARANGAN ANDA. Tugas mempromosi sukar? Kini ia lebih Mudah..Lebih PRAKTIKAL lebih MUDAH!

BuluhMas telah membawa konsep baru dalam Industri Pengiklanan. BuluhMas ingin manawarkan konsep ini kepada syarikat-syarikat yang mahu mengiklankan nama atau produk mahupun sebarang bentuk yang boleh diiklankan.

Apa yang membezakan konsep BuluhMas dengan konsep yang telah ada, ianya tidak memerlukan kos yang tinggi dan ianya sungguh efektif."

BULUHMAS

adalah sebuah syarikat pengiklanan yang mengiklankan dirinya sendiri untuk menjual produk orang lain..Ianya bukanlah syarikat MLM ataupun syarikat pelaburan internet malah bukan juga skim cepat kaya tetapi syarikat pengiklanan yang sah dan mempunyai sijil daripada SSM. Bermula pada penghujung tahun 2006 ia mengenakan yuran pendaftaran sebanyak Rm15 sahaja untuk seumur hidup (kos pengurusan,setem,sampul surat dan stiker).

Profile Syarikat BULUHMAS

SYARIKAT:

Buluhmas Enterprise (M) Sdn. Bhd. (SA0043046-M)
NO.35A, JALAN 1, TAMAN RADEN JAYA,
45500 TANJONG KARANG,
SELANGOR.

PEGUAM:

SAMRY & ASSOCIATES
NO.10/1R, BLOK J, JALAN 3-5,
TAMAN LEMBAH MAJU,PANDAN INDAH,
KUALA LUMPUR.

PERUNDING PERHUBUNGAN PROMOTER:

KELAB KEBAJIKAN PENGEDAR JUALAN LANSUNG TANJONG KARANG
NO.35A-1, JALAN 1, TAMAN RADEN JAYA,
45500 TANJONG KARANG,
SELANGOR
.

KAEDAH PENGIKLANAN BULUHMAS

Untuk mengiklankan Syarikat anda, kami menggunakan kaedah promoter pengiklanan. Kaedah ini sangat efektif dan berjaya disebabkan 3 tugas utama promoter:-

i) Menampal pelekat/sticker di kereta Promoter.
Sticker syarikat anda dapat dilihat di mana-mana sahaja dan secara kerap. Ini menjadikan info produk, laman web dan nama syarikat anda tersebar dengan luas dan cepat.

ii) Menggunakan produk atau perkhidmatan
Setiap promoter diwajibkan menggunakan produk atau perkhidmatan syarikat anda. Dengan ini produk anda akan menembusi pasaran di kawasan yang anda sukar mengiklankan perniagaan anda. Pelanggan akan bertambah dan keuntungan syarikat akan meningkat.

iii) Bercerita
Promoter akan menghebahkan info syarikat anda kepada orang lain. Kami menggunakan kaedah ‘mouth to mouth’ yang mana kaedah ini adalah yang paling berkesan. Untuk tujuan itu juga, promoter akan mencari promoter baru untuk mengiklankan syarikat anda.

Contoh Pelekat/Sticker:


MENGAPA BULUHMAS?

i) Kos yang Rendah:
Minimum untuk satu sesi (3 bulan) adalah sebanyak seribu (1000) keping pelekat/sticker. Syarikat anda tidak perlu membayar penuh untuk jumlah pelekat/sticker kerana setiap pembayaran akan ditolak 10% ditolak 10% untuk digantikan dengan barang iks

Contoh:

ii) Pemusatan Pengiklanan:
Buluhmas mempunyai keupayaan yang tinggi untuk mempromosikan pelekat/sticker anda di mana sahaja di semenanjung Malaysia. Anda boleh membuat pemusatan pengiklanan di daerah setiap negeri mengikut keperluan.

Contoh:

iii) Berkesan dan Efektif:
Setiap promoter akan mempamerkan(melekatkan) pelekat/sticker syarikat anda di kereta mereka dan akan membawanya ke mana-mana sahaja selama 3 bulan untuk satu sesi. Mereka bukan sahaja mempamerkan malah akan menyebarkan info kepada orang awam dan setiap promoter akan menggunakan produk atau baucar syarikat anda.

iv) Perkembangan yang Cepat:
Promoter bukan sahaja membawa pelekat/sticker syarikat anda ke mana-mana sahaja malah mereka juga menggunakan kaedah pengiklanan yang paling berkesan iaitu ‘mouth to mouth’. Informasi dapat disampaikan dengan jelas dan tepat.

v) Servis Selepas Jualan:
Setiap bulan selama sesi, BuluhMas akan berjumpa dengan pihak anda untuk menghantar laporan. Ini memberikan lebih peluang untuk pihak kami memahami kehendak anda dari masa ke semasa. Pihak anda juga berpeluang menjemput promoter untuk bersama-sama di majlis-majlis yang diadakan.

MATLAMAT BULUHMAS

Matlamat kami adalah untuk membawa Syarikat anda menembusi pasaran di Malaysia dan pengguna akan berterusan menggunakan produk dan perkhidmatan Syarikat anda.

“KAMI PERCAYA APA YANG ANDA PASARKAN, BIAR KAMI PERKENALKAN"

4 comments:

inilah jalanku.... said...

Aku teringin nak masuk buluhmas, tapi dah banyak kali terkena. Kalau upline berani jamin duit aku dapat balik sekiranya kena blacklist "on the spot" aku nak masuk sama. Leh contact aku, kalau berani jamin. Tapi jamin mulut tak mau. Mesti ada hitam putih...
Email:nazam67@yahoo.com

kanu07 said...

Aku pun teringin gak nak join. Probsnya... sama gak ngan oumje.

hana said...

cara buat blog sperti anda bagaimana ? apa ada panduannya?

hana said...

cara membuat blog sperti anda bagai mana ? apa ada panduannya?tolong ya ?